Webinar:

Marketing Management Mastery – otwarcie nowego kierunku!

Prowadzący: Łukasz Kosuniak

Data: 08.12.2022

Godzina: 10:00

Podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak wygląda struktura nowego kierunku Marketing Management Mastery
  • Dla kogo jest ten kierunek i ile potrwa
  • Czego się na nim nauczysz
  • Jakie szczegóły kryje nowy kierunek

Zapisz się na Webinar!

Wypełnij formularz. Liczba miejsc jest ograniczona.



    AKADEMIA SALES ANGELS

    Dla kogo jest ten webinar?

    • kierownicy i dyrektorzy marketingu
    • właściciele i zarządzający firmami B2B
    • wyznający zasadę trójstronnej korzyści w biznesie (dla Klienta, Firmy, Pracownika)

    Ten webinar nie jest dla Ciebie jeśli:

    • nie chcesz w swojej firmie budować skutecznych, ale jednocześnie transparentnych procesów
    • realizujesz tzw. zarządzanie przez trzymanie kciuków 😉
    AKADEMIA SALES ANGELS

    Dlaczego warto zapisać się na webinar?

    Wyłącznie realnie sprawdzone taktyki

    Materiał przygotowany przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem

    Perspektywa zorientowana na wdrożenie

    Wysokiej jakości wiedza podana w przystępnej formie

    Przykłady sukcesów jak i porażek

    AKADEMIA SALES ANGELS

    Start webinaru za:

    Łukasz Kosuniak

    Ekspert Marketingu B2B, autor książki „ABC Marketingu B2B”, wykładowca, blogger, konsultant, trener

    Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Stworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.

    Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.

    AKADEMIA SALES ANGELS

    Agenda webinaru

    Część 1

    Geneza powstania kierunku.

    Część 2

    Jak wygląda bardziej i mniej oczywiste podejście do określania celów?

    Część 3

    Kiedy stosować ujęcie indywidualne, a kiedy zespołowe?

    Część 4

    Jakie konsekwencje przynoszą błędnie wyznaczone oczekiwania

    Część 5

    Jak wokół celów zbudować „pozytywne zamieszanie”?

     

    AKADEMIA SALES ANGELS

    Zapisz się na Webinar!

    Wypełnij formularz. Liczba miejsc jest ograniczona.