Sales Management Mastery™

Unikalny program, który w ciągu pięciu, dwudniowych zjazdów,
uczy niezbędnych kompetencji, pozwalających skutecznie
zarządzać sprzedażą w B2B.

Zapisy na edycję JESIEŃ 2022!

Sales Management Mastery™

kompleksowo przygotowuje do pełnienia roli Dyrektora Sprzedaży.

W czasie programu:

Poznasz zasady tworzenia wygrywającej strategii sprzedaży

Nauczysz się wdrażać procesy i poprawiać je razem z zespołem

Dowiesz się jak rekrutować i wynagradzać członków zespołu

Poznasz najnowsze metody pozyskiwania klientów

Nauczysz się tworzyć i mierzyć procesy sprzedaży

Poznasz obszary marketingu B2B niezbędne do zarządzania sprzedażą

Dowiesz się jak automatyzować pracę swojego zespołu

Poznasz zasady efektywnego przywództwa

Jak powinno wyglądać zarządzanie sprzedażą?

W czasie współpracy z polskimi firmami zauważyliśmy, że skuteczne zarządzanie sprzedażą jest jedną z najbardziej potrzebnych kompetencji.
Bardzo często brak tego obszaru w firmie, skutecznie hamuje jej wzrost i uniemożliwia dalszy rozwój.

Najczęstsze pytania, które słyszymy to:

Jak stworzyć strategię, która pomoże nam wygrać z konkurencją?

Jak ograniczyć chaos w dziale sprzedaży?

Jak angażować i motywować handlowców?

Jak rekrutować skutecznych handlowców?

Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży?

Skąd pozyskiwać nowych klientów?

Jak połączyć sprzedaż z marketingiem?

Czy automatyzacja ma sens w mojej firmie?

…i wiele więcej. Odpowiedzią na wszystkie te pytania jest – profesjonalne zarządzanie sprzedażą.

W XXI wieku skuteczny zarządzający powinien potrafić zbudować strategię, procesy i zespół, które są dopasowane do celów firmy. Niestety brakowało dotąd miejsca, z którego można byłoby czerpać te unikalne kompetencje.

WŁAŚNIE DLATEGO STWORZYLIŚMY PROGRAM SALES MANAGEMENT MASTERY ™.

Dla kogo?

Dla kogo jest ten program?

Managerowie i dyrektorzy, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje,

Właściciele firm, którzy chcą samodzielnie ułożyć dział sprzedaży,

Handlowcy i specjaliści, którzy chcą nabyć kompetencje zarządzania sprzedażą.

Ten program Ci nie pomoże jeżeli:

Twoja firma sprzedaje produkty na rynku B2C (np. ubezpieczenia),

Nie masz wpływu na procesy i strategię w swojej firmie,

Twoja firma nie ma przewag konkurencyjnych.

Agenda Programu
Sales Management Mastery™

Moduł 1

Strategia sprzedaży

Prowadzący: Szymon Negacz

  • Zasady budowania wygrywającej strategii,
  • Formułowanie grupy docelowej,
  • Budowanie wartości swojego produktu/usługi,
  • Struktura wszystkich procesów w strategii,
  • Mapowanie procesu zakupu swojej grupy docelowej.

Rezultat: Fundament strategiczny, potrzebny do zbudowania najważniejszych procesów.

Moduł 2

Proces sprzedaży

Prowadzący: Piotr Stachowiak

  • Zasady sprzedaży doradczej i transakcyjnej,
  • Budowanie mapy relacji w organizacji klienta,
  • Weryfikowanie i poprawianie strategii sprzedaży,
  • Kwalifikowanie leadów sprzedażowych,
  • Budowanie świadomości potrzeb w organizacji klienta,
  • Poprawne komunikowanie wartości.

Rezultat: Założenia procesu sprzedaży oparte o przygotowaną wcześniej strategię.

Moduł 3

Zarządzanie i miary

Prowadzący: Piotr Stachowiak

  • Wyznaczanie celów dla działu sprzedaży,
  • Zarządzanie aktywnościami handlowców,
  • Wizualne zarządzanie zespołem,
  • Prowadzenie spotkań z zespołem,
  • Delegowanie zadań i egzekwowanie.

Rezultat: Zarządzanie zespołem nastawione na egzekucję przygotowanego wcześniej procesu sprzedaży.

Moduł 4

Budowanie procesów i standardów

Prowadzący: Wojciech Telenga

  • Założenia potrzebne do budowy procesów,
  • Zasady opisywania i budowania procesów,
  • Budowanie strumienia wartości ułatwiającego zarządzanie,
  • Zasady wprowadzania usprawnień do procesów,
  • Budowanie modelu organizacyjnego na podstawie procesów.

Rezultat: Opisane procesy, które żyją w organizacji i rozwijają się w czasie.

Moduł 5

Leadership i zarządzanie zmianą

Prowadzący: Wojciech Telenga

  • Różnica między Dyrektorem a Liderem,
  • Istota leadershipu w zarządzaniu zmianą,
  • Zasady budowania autorytetu,
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami,
  • Psychologia w zarządzaniu zespołami.

Rezultat: Dyrektor jest przygotowany do przeprowadzenia zmian w organizacji.

Moduł 6

Rekrutacja i motywowanie

Prowadzący: Iwona Borawska

  • Budowa profilu stanowiska handlowca,
  • Planowanie etapów rekrutacji,
  • Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,
  • Dopasowanie systemu premiowego dla zespołu,
  • Motywowanie pozapłacowe,
  • Proces wdrożenia handlowca.

Rezultat: Nowo rekrutowani handlowcy są zmotywowani i pasują do przygotowanej strategii oraz procesu sprzedaży.

Moduł 7

Pozyskiwanie klientów

Prowadzący: Iwona Borawska

  • Dostępne źródła klientów w B2B,
  • Plusy i minusy każdego ze źródeł,
  • Planowanie kampanii lead generation,
  • Budowanie komunikatów prospectingowych,
  • Case studies pozyskiwania klientów w kilku branżach.

Rezultat: Proces pozyskiwania klientów opisanych w strategii sprzedaży.

Moduł 8

Marketing B2B i automatyzacja

Prowadzący: Szymon Negacz

  • Podstawy marketingu B2B,
  • Zasady współpracy marketingu ze sprzedażą,
  • Automatyzowanie procesów sprzedaży i prospectingu,
  • Rola systemów CRM w zarządzaniu sprzedażą,
  • Przykładowe automatyzacje w sprzedaży B2B.

Rezultat: Strategia sprzedaży jest połączona z marketingiem B2B oraz część procesów jest zautomatyzowana.

Zaliczenie

Najlepsi uczestnicy prezentują opisany przez siebie proces, wraz z zasadami mierzenia oraz instrukcjami dla handlowców.

Najlepsi uczestnicy są wyłonieni na podstawie punktacji z całej Akademii oraz mają możliwość uzyskać certyfikat z wyróżnieniem.

O prowadzących

Szymon Negacz

Właściciel SellWise, Rekordzista Sales Angels

Konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk, angel investor i właściciel SellWise. Na co dzień rozwija działy sprzedaży i marketingu w całej Polsce, w branżach – od IT, przez produkcję aż do usług. Obecnie łączy wiedzę sprzedażową, marketingową i informatyczną, aby z pomocą swojego zespołu, budować spójne strategie rozwoju firm, działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat agile i procesowego podejścia. Autor największego podcastu w Polsce, poświęconego tematyce sprzedaży i marketingu B2B – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.

Piotr Stachowiak

Dyrektor Sprzedaży i Członek Zespołu Zarządzającego Hilti Polska

Hilti Polska to licząca ponad 600 pracowników firma, będąca światowym liderem w systemowych rozwiązaniach dla budownictwa i przemysłu, opartych o innowacyjne produkty, usługi i oprogramowanie.

Od 2004 roku związany ze sprzedażą. Pracował dla takich marek jak Empik, Orange, DHL Express, Bonnier, czy Tech Data. Odpowiadał za sprzedaż bezpośrednią, kanały sprzedaży i obsługę Klienta, ale również za rozwój kompetencji i postaw pracowników działów handlowych, pełniąc rolę trenera i mentora. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją: zarządzanie konfliktem. Wierzy w rozwój oparty na silnych stronach.

Piotr Stachowiak

Dyrektor Sprzedaży i Członek Zespołu Zarządzającego Hilti Polska

Hilti Polska to licząca ponad 600 pracowników firma, będąca światowym liderem w systemowych rozwiązaniach dla budownictwa i przemysłu, opartych o innowacyjne produkty, usługi i oprogramowanie.

Od 2004 roku związany ze sprzedażą. Pracował dla takich marek jak Empik, Orange, DHL Express, Bonnier, czy Tech Data. Odpowiadał za sprzedaż bezpośrednią, kanały sprzedaży i obsługę Klienta, ale również za rozwój kompetencji i postaw pracowników działów handlowych, pełniąc rolę trenera i mentora. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją: zarządzanie konfliktem. Wierzy w rozwój oparty na silnych stronach.

Wojciech Telenga

Head of Sales Transformation w Deloitte

Ma prawie dwudziestoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich. Ukończył SGH – Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne oraz studia podyplomowe na wydziale zarządzania UW – Zarządzanie Sprzedażą. Ma praktyczne doświadczenie w sprzedaży wielu bardzo różnych produktów: od butów, poprzez podręczniki szkolne, części samochodowe, biżuterię, książki, narzędzia budowlane, system informacji prawnej, gazetę aż po wiedzę. Pracował w różnych specyfikach sprzedaży: B2C, B2B, detal, digital. Specjalizuje się we wdrożeniach digitalowych rozwiązań na styku produktu i sprzedaży, szerzeniu sprawnego wielokanałowego podejścia w kontakcie z klientem.

Iwona Borawska

Szef zespołu konsultantów, Współwłaściciel SellWise

Od kilkunastu lat pracuje z firmami nad rozwojem strategii i procesów sprzedaży. Jako konsultant i trener w organizacji pozarządowej pomogła ponad 2 tysiącom mikro firm. Wprowadziła na polski rynek oddział jednej z najlepiej rozpoznawalnych i największych marek szkoleniowych na świecie, budując zespół trenerów-sprzedawców, a także tworząc model biznesowy dla organizacji w Polsce. Obecnie pracuje m.in. z FMCG, IT, przemysłem, oraz branżą rozwiązań i usług dla biznesu.

Iwona Borawska

Szef zespołu konsultantów, Współwłaściciel SellWise

Od kilkunastu lat pracuje z firmami nad rozwojem strategii i procesów sprzedaży. Jako konsultant i trener w organizacji pozarządowej pomogła ponad 2 tysiącom mikro firm. Wprowadziła na polski rynek oddział jednej z najlepiej rozpoznawalnych i największych marek szkoleniowych na świecie, budując zespół trenerów-sprzedawców, a także tworząc model biznesowy dla organizacji w Polsce. Obecnie pracuje m.in. z FMCG, IT, przemysłem, oraz branżą rozwiązań i usług dla biznesu.

Certyfikat Akademii Sales Angels

Zdobądź certyfikat,

który potwierdzi Twoje kompetencje i wyróżni Cię na rynku pracy!

Dlaczego warto?

Tylko praktyczna i sprawdzona wiedza

Prowadzący to eksperci Sales Angels

Dołączenie do elitarnej społeczności

Rozwój

Rozwój indywidualny

Chcesz rozwinąć swoje kompetencje i wyróżnić się na rynku pracy? Wybierz program, który pasuje do Ciebie najlepiej i dołącz do nas!

Rozwój pracowników

Chcesz rozwijać kompetencje swojego zespołu i poprawić wyniki firmy? Pomóż członkom swojego zespołu zdobyć odpowiednie kompetencje!

Cena programu

Cena programu: 14 400 zł netto

Najbliższa edycja rozpoczyna się 16 września 2022

Cena zawiera 10 dni wykładowych (80 godzin, 5 zjazdów) oraz catering,

Zjazdy odbywają się raz na miesiąc w Warszawie,

Terminy: 16-17.09.2022, 14-15.10.2022, 18-19.11.2022, 9-10.12.2022, 20-21.01.2023

FAQ

Czy cena Akademii zawiera VAT?

Cena akademii jest podana jako kwota netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. Wystawiamy faktury.

Czy Akademia odbędzie się stacjonarnie?

Tak, cały Program odbędzie się stacjonarnie w Warszawie. W wyjątkowych okolicznościach będziemy rozważać przeniesienie Programu na zajęcia zdalne.

Czy ta Akademia jest dla mnie dobrym rozwiązaniem jeżeli mam duże doświadczenie w sprzedaży?

Tak. Akademia jest prowadzona przez praktyków oraz przedstawia nowoczesne podejście do zarządzania sprzedażą. Sam program umożliwia również dzielenie się wiedzą z pozostałymi uczestnikami.

Nie jestem pewien, czy Akademia jest dla mnie dobrym wyborem.

Wypełnij formularz tuż pod tą sekcją i porozmawiaj z Marcinem Grelą. Marcin zapyta Cię o aktualną sytuację i podpowie czy ten Program jest dla Ciebie odpowiedni.

Zastanawiasz się czy Akademia Sales Angels jest dla Ciebie?

Wypełnij formularz i porozmawiajmy!

Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej zapytam Cię o Twoją sytuację i podpowiem czy akademia będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.