
Sales Management Mastery™
kompleksowo przygotowuje do pełnienia roli Dyrektora Sprzedaży.
W czasie programu:
Poznasz zasady tworzenia wygrywającej strategii sprzedaży
Nauczysz się wdrażać procesy i poprawiać je razem z zespołem
Dowiesz się jak rekrutować i wynagradzać członków zespołu
Poznasz najnowsze metody pozyskiwania klientów
Nauczysz się tworzyć i mierzyć procesy sprzedaży
Poznasz obszary marketingu B2B niezbędne do zarządzania sprzedażą
Dowiesz się jak automatyzować pracę swojego zespołu
Poznasz zasady efektywnego przywództwa

Jak powinno wyglądać zarządzanie sprzedażą?
W czasie współpracy z polskimi firmami zauważyliśmy, że skuteczne zarządzanie sprzedażą jest jedną z najbardziej potrzebnych kompetencji.
Bardzo często brak tego obszaru w firmie, skutecznie hamuje jej wzrost i uniemożliwia dalszy rozwój.
Najczęstsze pytania, które słyszymy to:

Jak stworzyć strategię, która pomoże nam wygrać z konkurencją?

Jak ograniczyć chaos w dziale sprzedaży?

Jak angażować i motywować handlowców?

Jak rekrutować skutecznych handlowców?

Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży?

Skąd pozyskiwać nowych klientów?

Jak połączyć sprzedaż z marketingiem?

Czy automatyzacja ma sens w mojej firmie?
…i wiele więcej. Odpowiedzią na wszystkie te pytania jest – profesjonalne zarządzanie sprzedażą.
W XXI wieku skuteczny zarządzający powinien potrafić zbudować strategię, procesy i zespół, które są dopasowane do celów firmy. Niestety brakowało dotąd miejsca, z którego można byłoby czerpać te unikalne kompetencje.
WŁAŚNIE DLATEGO STWORZYLIŚMY PROGRAM SALES MANAGEMENT MASTERY ™.

Dla kogo?

Dla kogo jest ten program?

Managerowie i dyrektorzy, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje,

Właściciele firm, którzy chcą samodzielnie ułożyć dział sprzedaży,

Handlowcy i specjaliści, którzy chcą nabyć kompetencje zarządzania sprzedażą.

Ten program Ci nie pomoże jeżeli:

Twoja firma sprzedaje produkty na rynku B2C (np. ubezpieczenia),

Nie masz wpływu na procesy i strategię w swojej firmie,

Twoja firma nie ma przewag konkurencyjnych.

Agenda Programu
Sales Management Mastery™
Moduł 1
Strategia sprzedaży
Prowadzący: Szymon Negacz
- Zasady budowania wygrywającej strategii,
- Formułowanie grupy docelowej,
- Budowanie wartości swojego produktu/usługi,
- Struktura wszystkich procesów w strategii,
- Mapowanie procesu zakupu swojej grupy docelowej.
Rezultat: Fundament strategiczny, potrzebny do zbudowania najważniejszych procesów.
Moduł 2
Proces sprzedaży
Prowadzący: Piotr Stachowiak
- Proces sprzedaży w strukturze wszelkich działań komercyjnych organizacji,
- Jak projektować proces sprzedaży, którym możemy realnie zarządzać?
- W jaki sposób (i w jakim celu?) skracać długość procesu sprzedaży?
- Sposoby wykorzystywania procesu sprzedaży do realizacji celów organizacji
Rezultat: Realna umiejętność projektowania skutecznego procesu sprzedaży w swojej organizacji, który uwzględnia zdefiniowaną grupę docelową, oraz propozycję wartości.
Moduł 3
Zarządzanie i miary
Prowadzący: Piotr Stachowiak
- 5 faz budowania powtarzalnych rezultatów w B2B,
- Bardziej i mniej popularne sposoby wyznaczania celów dla działów sprzedaży,
- Niezbędne miary sprzedażowe, które określają kierunek i nadają tempo,
- Rodzaje interakcji wewnątrz działu handlowego pozwalające zarządzać procesem sprzedaży,
- Jak realnie zaimplementować zmianę w organizacji?
Rezultat: Zdolność zarządzenia procesem sprzedaży, nadając mu właściwy kierunek i dynamikę,
za pomocą profesjonalnie zdefiniowanych celów oraz odpowiednio przyłożonych miar.
Moduł 4
Budowanie procesów i standardów
Prowadzący: Wojciech Telenga
- Założenia potrzebne do budowy procesów,
- Zasady opisywania i budowania procesów,
- Budowanie strumienia wartości ułatwiającego zarządzanie,
- Zasady wprowadzania usprawnień do procesów,
- Budowanie modelu organizacyjnego na podstawie procesów.
Rezultat: Opisane procesy, które żyją w organizacji i rozwijają się w czasie.
Moduł 5
Leadership i zarządzanie zmianą
Prowadzący: Wojciech Telenga
- Różnica między Dyrektorem a Liderem,
- Istota leadershipu w zarządzaniu zmianą,
- Zasady budowania autorytetu,
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami,
- Psychologia w zarządzaniu zespołami.
Rezultat: Dyrektor jest przygotowany do przeprowadzenia zmian w organizacji.
Moduł 6
Rekrutacja i motywowanie
Prowadzący: Iwona Borawska
- Budowa profilu stanowiska handlowca,
- Planowanie etapów rekrutacji,
- Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych,
- Dopasowanie systemu premiowego dla zespołu,
- Motywowanie pozapłacowe,
- Proces wdrożenia handlowca.
Rezultat: Nowo rekrutowani handlowcy są zmotywowani i pasują do przygotowanej strategii oraz procesu sprzedaży.
Moduł 7
Pozyskiwanie klientów
Prowadzący: Iwona Borawska
- Dostępne źródła klientów w B2B,
- Plusy i minusy każdego ze źródeł,
- Planowanie kampanii lead generation,
- Budowanie komunikatów prospectingowych,
- Case studies pozyskiwania klientów w kilku branżach.
Rezultat: Proces pozyskiwania klientów opisanych w strategii sprzedaży.
Moduł 8
Marketing B2B i automatyzacja
Prowadzący: Łukasz Kosuniak
- Podstawy marketingu B2B,
- Zasady współpracy marketingu ze sprzedażą,
- Automatyzowanie procesów sprzedaży i prospectingu,
- Rola systemów CRM w zarządzaniu sprzedażą,
- Przykładowe automatyzacje w sprzedaży B2B.
Rezultat: Strategia sprzedaży jest połączona z marketingiem B2B oraz część procesów jest zautomatyzowana.
Zaliczenie

Najlepsi uczestnicy prezentują opisany przez siebie proces, wraz z zasadami mierzenia oraz instrukcjami dla handlowców.
Najlepsi uczestnicy są wyłonieni na podstawie punktacji z całej Akademii oraz mają możliwość uzyskać certyfikat z wyróżnieniem.

O prowadzących

Szymon Negacz
Właściciel SellWise, Rekordzista Sales Angels
Konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk, angel investor i właściciel SellWise. Na co dzień rozwija działy sprzedaży i marketingu w całej Polsce, w branżach – od IT, przez produkcję aż do usług. Obecnie łączy wiedzę sprzedażową, marketingową i informatyczną, aby z pomocą swojego zespołu, budować spójne strategie rozwoju firm, działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat agile i procesowego podejścia. Autor największego podcastu w Polsce, poświęconego tematyce sprzedaży i marketingu B2B – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.
Piotr Stachowiak
Chief Commercial Officer (CCO) Poland and Baltics | Member of the Management Board | ISS Polska
ISS Polska to licząca ponad 2000 pracowników firma, będąca światowym liderem w projektowaniu i realizacji zintegrowanych usług facility management. Piotr jest związany ze sprzedażą od prawie 20 lat. Dotychczas odpowiadał za sprzedaż bezpośrednią, kanały sprzedaży i obsługę klienta, ale również za rozwój kompetencji i postaw pracowników działów handlowych. Posiada szerokie doświadczenie zdobyte w różnorodnych branżach, m.in. budowlanej, IT, telekomunikacyjnej, czy usług kurierskich. Pracował dla takich marek jak Empik, Orange, DHL Express, Bonnier, Tech Data, czy Hilti. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją: zarządzanie konfliktem. Wierzy w rozwój oparty na silnych stronach.


Piotr Stachowiak
Chief Commercial Officer (CCO) Poland and Baltics | Member of the Management Board | ISS Polska
ISS Polska to licząca ponad 2000 pracowników firma, będąca światowym liderem w projektowaniu i realizacji zintegrowanych usług facility management.
Piotr jest związany ze sprzedażą od prawie 20 lat. Dotychczas odpowiadał za sprzedaż bezpośrednią, kanały sprzedaży i obsługę klienta, ale również za rozwój kompetencji i postaw pracowników działów handlowych.
Posiada szerokie doświadczenie zdobyte w różnorodnych branżach, m.in. budowlanej, IT, telekomunikacyjnej, czy usług kurierskich.
Pracował dla takich marek jak Empik, Orange, DHL Express, Bonnier, Tech Data, czy Hilti.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją: zarządzanie konfliktem. Wierzy w rozwój oparty na silnych stronach.

Wojciech Telenga
EXECUTIVE PARTNER DIGITAL TRANSFORMATION, HEAD OF SALES
30 lat w sprzedaży. Zaczynał karierę jako nastolatek handlując w wakacje i weekendy butami Sofix z łóżka polowego na warszawskich bazarkach. Blisko 15 lat doświadczenia w zarządzaniu działami sprzedaży w obszarach B2B oraz B2C. Posiada bogate doświadczenie wdrożeń w zakresie transformacji działów handlowych, stosowania strategii omnichannel oraz implementacji systemów CRM, CPQ, B2B commerce. Odpowiadał za koncepcję oraz realizację konsolidacji działów handlowych podczas fuzji i przejęć. Od ponad 3 lat konsultant procesów sprzedażowych i manger prowadzący wdrożenia technologii dla obszarów marketing, sprzedaż, obsługa klienta a jednocześnie Head of Sales odpowiedzialny także za transformację digitalową.
W codziennej pracy stosuje zasadę by rozwiązywać trudne problemy wykorzystując zdrowy rozsądek, doświadczenie i wiedzę – dokładnie w tej kolejności.
Iwona Borawska
Szef zespołu konsultantów, Współwłaściciel SellWise
Od kilkunastu lat pracuje z firmami nad rozwojem strategii i procesów sprzedaży. Jako konsultant i trener w organizacji pozarządowej pomogła ponad 2 tysiącom mikro firm. Wprowadziła na polski rynek oddział jednej z najlepiej rozpoznawalnych i największych marek szkoleniowych na świecie, budując zespół trenerów-sprzedawców, a także tworząc model biznesowy dla organizacji w Polsce. Obecnie pracuje m.in. z FMCG, IT, przemysłem, oraz branżą rozwiązań i usług dla biznesu.


Iwona Borawska
Szef zespołu konsultantów, Współwłaściciel SellWise
Od kilkunastu lat pracuje z firmami nad rozwojem strategii i procesów sprzedaży. Jako konsultant i trener w organizacji pozarządowej pomogła ponad 2 tysiącom mikro firm. Wprowadziła na polski rynek oddział jednej z najlepiej rozpoznawalnych i największych marek szkoleniowych na świecie, budując zespół trenerów-sprzedawców, a także tworząc model biznesowy dla organizacji w Polsce. Obecnie pracuje m.in. z FMCG, IT, przemysłem, oraz branżą rozwiązań i usług dla biznesu.

Łukasz Kosuniak
Ekspert Marketingu B2B, autor książki „ABC Marketingu B2B”
Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Stworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.

Certyfikat Akademii Sales Angels

Zdobądź certyfikat,
który potwierdzi Twoje kompetencje i wyróżni Cię na rynku pracy!


Dlaczego warto?
Tylko praktyczna i sprawdzona wiedza
Prowadzący to eksperci Sales Angels
Dołączenie do elitarnej społeczności

Rozwój
Rozwój indywidualny
Chcesz rozwinąć swoje kompetencje i wyróżnić się na rynku pracy? Wybierz program, który pasuje do Ciebie najlepiej i dołącz do nas!

Rozwój pracowników
Chcesz rozwijać kompetencje swojego zespołu i poprawić wyniki firmy? Pomóż członkom swojego zespołu zdobyć odpowiednie kompetencje!


Cena programu
Cena programu: 16 200 zł netto
Najbliższa edycja rozpoczyna się 15 września 2023

Cena zawiera 10 dni wykładowych (80 godzin, 5 zjazdów) oraz catering,

Zjazdy odbywają się raz na miesiąc w Warszawie,

Terminy zjazdów: 15-16.09, 13-14.10, 17-18.11, 8-9.12, 12-13.01

FAQ
Czy cena Akademii zawiera VAT?
Cena akademii jest podana jako kwota netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. Wystawiamy faktury.
Czy Akademia odbędzie się stacjonarnie?
Tak, cały Program odbędzie się stacjonarnie w Warszawie. W wyjątkowych okolicznościach będziemy rozważać przeniesienie Programu na zajęcia zdalne.
Czy ta Akademia jest dla mnie dobrym rozwiązaniem jeżeli mam duże doświadczenie w sprzedaży?
Tak. Akademia jest prowadzona przez praktyków oraz przedstawia nowoczesne podejście do zarządzania sprzedażą. Sam program umożliwia również dzielenie się wiedzą z pozostałymi uczestnikami.
Nie jestem pewien, czy Akademia jest dla mnie dobrym wyborem.
Wypełnij formularz tuż pod tą sekcją i porozmawiaj z Marcinem Grelą. Marcin zapyta Cię o aktualną sytuację i podpowie czy ten Program jest dla Ciebie odpowiedni.

Zastanawiasz się czy Akademia Sales Angels jest dla Ciebie?
Wypełnij formularz i porozmawiajmy!
Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej zapytam Cię o Twoją sytuację i podpowiem czy akademia będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.
