Sales Management Mastery™

Sales Management Mastery™

Dla najlepszych specjalistów i zarządzających w sprzedaży i marketingu B2B

Unikalny program, który w ciągu pięciu, dwudniowych zjazdów, uczy niezbędnych kompetencji, które pozwolą skutecznie zarządzać sprzedażą w B2B.

Unikalny program, który w ciągu pięciu dwudniowych zjazdów, uczy niezbędnych kompetencji, pozwalających skutecznie zarządzać sprzedażą w B2B.

Zapisy na edycję JESIEŃ 2024!

Najbliższy semestr startuje za

00
Dni
00
Godzin
00
Minut
00
Sekund

Dołącz do nas

W czasie programu:

Poznasz zasady tworzenia wygrywającej strategii sprzedaży

Nauczysz się wdrażać procesy i poprawiać je razem z zespołem

Dowiesz się, jak rekrutować i wynagradzać członków zespołu

Poznasz najnowsze metody pozyskiwania klientów

Nauczysz się tworzyć i mierzyć procesy sprzedaży

Poznasz obszary marketingu B2B niezbędne do zarządzania sprzedażą

Dowiesz się, jak automatyzować pracę swojego zespołu

Poznasz zasady efektywnego przywództwa

Sales Management Mastery™
kompleksowo przygotowuje do pełnienia
roli Dyrektora Sprzedaży.

Jak powinno wyglądać zarządzanie sprzedażą?

W czasie współpracy z polskimi firmami zauważyliśmy, że skuteczne zarządzanie sprzedażą jest jedną z najbardziej potrzebnych kompetencji. Bardzo często brak tego obszaru w firmie, skutecznie hamuje jej wzrost i uniemożliwia dalszy rozwój.

Najczęstsze pytania, które słyszymy to:

Jak stworzyć strategię, która pomoże nam wygrać z konkurencją?

Jak ograniczyć chaos w dziale sprzedaży?

Jak angażować i motywować handlowców?

Jak rekrutować skutecznych handlowców?

Jak zwiększyć skuteczność sprzedaży?

Skąd pozyskiwać nowych klientów?

Jak połączyć sprzedaż z marketingiem?

Czy automatyzacja ma sens w mojej firmie?

…i wiele więcej. Odpowiedzią na wszystkie te pytania jest – profesjonalne zarządzanie sprzedażą.
W XXI wieku skuteczny zarządzający powinien potrafić zbudować strategię, procesy i zespół, które są dopasowane do celów firmy. Niestety brakowało dotąd miejsca, z którego można byłoby czerpać te unikalne kompetencje.

…i wiele więcej.

Odpowiedzią na wszystkie te pytania jest – profesjonalne zarządzanie sprzedażą.
W XXI wieku skuteczny zarządzający powinien potrafić zbudować strategię, procesy i zespół, które są dopasowane do celów firmy. Niestety brakowało dotąd miejsca, z którego można byłoby czerpać te unikalne kompetencje.

Właśnie dlatego stworzyliśmy program
Sales Managment Mastery™

Poprzednie edycje

Zobacz, jak było na poprzednich edycjach

agenda programu

Jak będzie przebiegał program?

moduł 1

Propozycja wartości

Prowadzący: Szymon Negacz

Rezultat: Spójna i skuteczna propozycja wartości, z której może korzystać dział sprzedaży i marketingu.

0/10

moduł 2

Strategia sprzedaży

Prowadzący: Szymon Negacz

Rezultat: Fundament strategiczny, niezbędny do stworzenia wszystkich procesów w ramach działu sprzedaży.

0/10

moduł 3

Proces sprzedaży

Prowadzący: Piotr Stachowiak

Rezultat: Realna umiejętność projektowania skutecznego procesu sprzedaży w swojej organizacji, który uwzględnia zdefiniowaną grupę docelową, oraz propozycję wartości.

0/10

moduł 4

Zarządzanie i miary

Prowadzący: Piotr Stachowiak

Rezultat: Zdolność zarządzenia procesem sprzedaży, nadając mu właściwy kierunek i dynamikę,
za pomocą profesjonalnie zdefiniowanych celów oraz odpowiednio przyłożonych miar.

0/10

moduł 5

Budowanie procesów i standardów

Prowadzący: Wojciech Telenga

Rezultat: Opisane procesy, które żyją w organizacji i rozwijają się w czasie.

0/10

moduł 6

Leadership i zarządzanie zmianą

Prowadzący: Wojciech Telenga

Rezultat: Dyrektor jest przygotowany do przeprowadzenia zmian w organizacji.

0/10

moduł 7

Rekrutacja i motywowanie

Prowadzący: Iwona Borawska

Rezultat: Nowo rekrutowani handlowcy są zmotywowani i pasują do przygotowanej strategii oraz procesu sprzedaży.

0/10

moduł 8

Pozyskiwanie klientów

Prowadzący: Iwona Borawska

Rezultat: Proces pozyskiwania klientów opisanych w strategii sprzedaży.

0/10

moduł 9

Marketing B2B i automatyzacja

Prowadzący: Łukasz Kosuniak

Rezultat: Strategia sprzedaży jest połączona z marketingiem B2B oraz część procesów jest zautomatyzowana.

0/10

moduł 10

Prezentacje końcowe

Prowadzący: Uczestnicy Akademii

Rezultat: Wiedza o tym, jak w praktyce wdrażać poznane w trakcie Akademii zasady oraz procesy.

0/10

Zakończenie

Zaliczenie programu

Każdy uczestnik, który spełnia warunki zaliczenia otrzymuje certyfikat potwierdzający posiadane kompetencje. 

 

Najlepsi uczestnicy, wyłonieni na podstawie punktacji pracy końcowej Akademii mają możliwość uzyskania certyfikatu z wyróżnieniem.

NASI EKSPERCI

Poznaj swoich prowadzących

Właściciel WiseGroup, Rekordzista Sales Angels

Konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk, angel investor i właściciel WiseGroup. Na co dzień rozwija działy sprzedaży i marketingu w całej Polsce, w branżach – od IT, przez produkcję aż do usług. Obecnie łączy wiedzę sprzedażową, marketingową i informatyczną, aby z pomocą swojego zespołu, budować spójne strategie rozwoju firm, działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat agile i procesowego podejścia. Autor największego podcastu w Polsce, poświęconego tematyce sprzedaży i marketingu B2B – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.

Wojciech Telenga

Executive Partner-Digital Transformation, Head of Sales w Tuatara

Ma prawie dwudziestoletnie doświadczenie na różnych stanowiskach sprzedażowych i managerskich. Ukończył SGH – Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne oraz studia podyplomowe na wydziale zarządzania UW – Zarządzanie Sprzedażą. Ma praktyczne doświadczenie w sprzedaży wielu bardzo różnych produktów: od butów, poprzez podręczniki szkolne, części samochodowe, biżuterię, książki, narzędzia budowlane, system informacji prawnej, gazetę aż po wiedzę. Pracował w różnych specyfikach sprzedaży: B2C, B2B, detal, digital. Specjalizuje się we wdrożeniach digitalowych rozwiązań na styku produktu i sprzedaży, szerzeniu sprawnego wielokanałowego podejścia w kontakcie z klientem.

Iwona Borawska

Szef zespołu konsultantów, Współwłaściciel SellWise

Od kilkunastu lat pracuje z firmami nad rozwojem strategii i procesów sprzedaży. Jako konsultant i trener w organizacji pozarządowej pomogła ponad 2 tysiącom mikro firm. Wprowadziła na polski rynek oddział jednej z najlepiej rozpoznawalnych i największych marek szkoleniowych na świecie, budując zespół trenerów-sprzedawców, a także tworząc model biznesowy dla organizacji w Polsce. Obecnie pracuje m.in. z FMCG, IT, przemysłem, oraz branżą rozwiązań i usług dla biznesu.

Mateusz Ogonowski

Co-owner, praktyk sprzedaży i marketingu B2B

Jest przedsiębiorcą i we współtworzonych spółkach jest odpowiedzialny za sprzedaż i marketing B2B. Obecnie jest współwłaścicielem Conversion, Growcode i Way2Champ.
Rozumie perspektywę handlowca, dyrektora sprzedaży i zarządu. Efektywnie projektuje procesy sprzedażowe dopasowane do etapu rozwoju spółki i posiadanych środków.

Ukończył Szkołę Główną Handlową na kierunku Zarządzanie oraz zrealizował program kierunku Finanse i Rachunkowość. Jest absolwentem Akademii Instytutu Rozwoju Sprzedaży i Marketingu na wszystkich kierunkach.

Przekazuje wiedzę, którą łatwo zmienić na konkretne i proste działania szybko przynoszące oczekiwane wyniki.

Łukasz Kosuniak

Ekspert Marketingu B2B, autor książki „ABC Marketingu B2B”

Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Stworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.

Zdobądź certyfikat, który potwierdzi Twoje kompetencje i wyróżni Cię na rynku pracy!

Każdy program kończy się certyfikatem, który potwierdza posiadanie kompetencji w danym obszarze na najwyższym poziomie i jest ich rynkowym potwierdzeniem.

Poprzez IRSM, chcemy dać pracodawcom możliwość rzetelnej oceny kompetencji kandydatów na rynku.

co robimy

Dlaczego warto?

Każdy z naszych wykładowców jest praktykiem stosującym wykładaną wiedzę w codziennej praktyce. To daje możliwość zadania dowolnego pytania. Całość Akademii bazuje na realnych wdrożeniach zmian w Polskich firmach. 

Nasi prowadzący to eksperci wyłonieni przez społeczność Sales Angels. To sprawia, że ich wiedza oraz sposób jej przekazywania został już doceniony przez największą społeczność ludzi sprzedaży w Polsce.

Uczestnicy Akademii to zawsze niezwykłe osoby, które pełnią ważne funkcje w polskich firmach. Prawie zawsze na sali dochodzi do wymiany informacji oraz często współpracy. Pozyskane relacje zostają na całe życie.

sprawdź czy to dla ciebie

Dla kogo powstał program?

Ten program jest dla Ciebie, jeśli jesteś:

Ten program nie jest dla Ciebie, jeśli:

ile to kosztuje?

Cena programu

16 200

zł netto

Najbliższa edycja rozpoczyna się 27 września 2024

Cena zawiera 10 dni wykładowych (80 godzin, 5 zjazdów) oraz catering

Zjazdy odbywają się raz na miesiąc w Warszawie

Terminy zjazdów: 27-28.09, 18-19.10, 22-23.11, 13-14.12, 17-18.01.25

Do najbliższej edycji pozostało

00
Dni
00
Godzin
00
Minut
00
Sekund

Jakie zadać pytania?

Najczęściej zadawane pytania

Cena akademii jest podana jako kwota netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. Wystawiamy faktury.

Tak, cały Program odbędzie się stacjonarnie w Warszawie. W wyjątkowych okolicznościach będziemy rozważać przeniesienie Programu na zajęcia zdalne.

Tak. Akademia jest prowadzona przez praktyków oraz przedstawia nowoczesne podejście do zarządzania sprzedażą. Sam program umożliwia również dzielenie się wiedzą z pozostałymi uczestnikami.

Wypełnij formularz tuż pod tą sekcją i porozmawiaj z Marcinem Grelą. Marcin zapyta Cię o aktualną sytuację i podpowie czy ten Program jest dla Ciebie odpowiedni.

Aplikuj na jeden z programów Instytutu

Wypełnij formularz i porozmawiajmy!

Po wypełnieniu formularza otrzymasz ankietę, a następnie podczas rozmowy telefonicznej sprawdzimy czy nasze programy będą dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.

Aplikuj na jeden z programów Instytutu

Wypełnij formularz i porozmawiajmy!

Po wypełnieniu formularza otrzymasz ankietę, a następnie podczas rozmowy telefonicznej sprawdzimy czy nasze programy będą dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.

Sales Management Mastery™

Wypełnij formularz

Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej zapytam Cię o Twoją sytuację i podpowiem czy Akademia będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.


Akademia Sales Angels zmienia się w Instytut Rozwoju Sprzedaży i Marketingu​

Akademia Sales Angels rozszerza swoją działalność i zmienia nazwę. Zmieniliśmy się w pierwszy Instytut badawczy dla sprzedaży oraz marketingu B2B. Bez obaw – wszystko co było najlepsze w Akademii Sales Angels, zostało przeniesione do Instytutu. Każdy program, prowadzący, niesamowita atmosfera oraz Marcin Grela. Sprawdź sam!