
Marketing Management Mastery™
kompleksowo przygotowuje do pełnienia roli Dyrektora Marketingu.
W czasie programu:
Poznasz zasady tworzenia wygrywającej strategii marketingu
Nauczysz się budować i następnie zarządzać zespołem marketingu
Dowiesz się jak przeprowadzić customer i market insight
Nauczysz się budować skuteczne lejki marketingowe
Nauczysz się tworzyć angażujący content marketing pasujący do strategii
Dowiesz się jak budować widoczność i pozyskiwać ruch
Dowiesz się jak zaadoptować marketing automation do swojej strategii
Poznasz zasady budowania marki, która się wyróżnia

Jak powinno wyglądać zarządzanie marketingiem?
Marketing B2B jest bardziej potrzebny niż kiedykolwiek wcześniej. Rozwój tego obszaru przebiega tak szybko, że na rynku wciąż brakuje wykwalifikowanych dyrektorów marketingu B2B.
Postanowiliśmy stworzyć pierwszy tego typu program odpowiadający na pytania specjalistów marketingu, z którymi pracujemy na co dzień.
Najczęstsze pytania, które słyszymy to:

Jak stworzyć strategię marketingu, która pomoże nam wygrać z konkurencją?

Jak ułożyć współpracę z biznesem i działem sprzedaży?

Jak budować zespół marketingu i jak nim zarządzać?

Jak w praktyce wykorzystać marketing automation w B2B?

Jak nie tracić środków na nieskuteczne działania marketingowe?

Jak skutecznie pozyskiwać ruch w marketingu B2B?

Jak budować górę lejka, która rzeczywiście angażuje klientów?

Jak budować markę, która się wyróżnia?
…i wiele więcej. Odpowiedzią na wszystkie te pytania jest – profesjonalne zarządzanie marketingiem.
Skuteczny szef marketingu potrafi zbudować strategię oraz zaplanować jej wdrożenie wykorzystując zasoby wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Dotychczas brakowało miejsca, w którym można byłoby poznać te umiejętności od praktyków, którzy robią to na co dzień.
WŁAŚNIE DLATEGO STWORZYLIŚMY PROGRAM MARKETING MANAGEMENT MASTERY ™.

Dla kogo?

Dla kogo jest ten program?

Managerowie i dyrektorzy, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje,

Właściciele firm, którzy chcą zrozumieć marketing B2B,

Specjaliści marketingu, którzy chcą nabyć kompetencje zarządzania marketingiem.

Ten program Ci nie pomoże jeżeli:

Twoja firma sprzedaje produkty na rynku B2C (np. ubezpieczenia),

Nie masz wpływu na procesy i strategię w swojej firmie,

Twoja firma nie ma przewag konkurencyjnych.

Agenda Programu
Marketing Management Mastery™
Moduł 1
Market Insight
Prowadzący: Łukasz Kosuniak
- Metody segmentacji rynku i ich konsekwencje,
- Poszukiwanie profilu idealnego klienta,
- Walidowanie propozycji wartości,
- Dopasowanie strategii marketingowej do modelu biznesowego,
- Metody badania rynku.
Rezultat: Gotowa analiza i segmentacja rynku, dopasowana do propozycji wartości i potencjału pozyskiwania klientów z danych segmentów.
Moduł 2
Customer Insight
Prowadzący: Łukasz Kosuniak
- Trendy w marketingu B2B,
- Buyer persona a Profil Idealnego Klienta,
- Definiowanie Buyer Persony i wnioski,
- Proces decyzyjny w B2B – jak go wykorzystać,
- Komitet zakupowy w B2B.
Rezultat: Fundament strategiczny zawierający analizę potrzeb i preferencji klientów. Opracowana strategia komunikacji.
Moduł 3
Lejek marketingu
Prowadzący: Alicja Ortynecka
- Zasady budowania lejka marketingowego,
- Dopasowanie lejka do procesu zakupu klienta,
- Utrzymanie i edukacja klientów (lead nurturing),
- Zasady budowania skutecznego CTA,
- Rozwój i ewaluacja lejka.
Rezultat: Zbudowany skuteczny lejek marketingowy pod proces generowania leadów B2B.
Moduł 4
Budowanie marki
Prowadzący: Alicja Ortynecka
- Dlaczego warto zarządzać marką,
- Odkrywanie i budowanie atrybutów marki,
- Komunikacja przekazu marki,
- Marka organizacji a marka osobista,
- Proces rozwijania marki,
- Dobre praktyki i przykłady.
Rezultat: Marka organizacji B2B jest zaplanowana świadomie i wspiera wszystkie poprzednie działania.
Moduł 5
Marketing Automation
Prowadzący: Łukasz Kosuniak
- Co daje i komu automatyzacja marketingu,
- Możliwości współczesnych systemów,
- Praktyczne zasady wykorzystania,
- Przygotowanie wdrożenia,
- Dobranie odpowiedniego narzędzia.
Rezultat: Strategia marketingu wzbogacona o możliwości narzędzi marketing automation.
Moduł 6
Content Marketing
Prowadzący: Igor Bielobradek
- Co to jest content marketing i po co go robić,
- Content marketing a treści sprzedażowe – różnice,
- Określanie niszy informacyjnej dla content marketingu,
- Mierzenie skuteczności działań contentowych,
- Rola content marketingu w budowaniu obrazu 360 klientów.
Rezultat: Content marketing w formie, która przyniesie oczekiwane korzyści dla biznesu.
Moduł 7
Pozyskiwanie ruchu
Prowadzący: Karol Kieżel
- SEO – zasady w marketingu B2B,
- SEM – zasady wykorzystania w lejkach marketingu B2B,
- Dobre praktyki SEO i SEM,
- Specyfika poszczególnych systemów reklamowych,
- Ustalanie budżetu na działania reklamowe.
Rezultat: Zapewniony optymalny ruch w lejku marketingowym.
Moduł 8
Social Media
Prowadzący: Karol Kieżel
- Możliwości platform w kontekście marketingu B2B,
- Dobre praktyki Social Sellingu,
- Employee Advocacy,
- Zasady uzupełniania marketingu Social Mediami,
- Wykorzystywanie poszczególnych platform.
Rezultat: Strategia marketingu wykorzystuje odpowiednie Social Media wzmacniając efekt biznesowy.
Moduł 9
Zarządzanie
Prowadzący: Szymon Negacz
- Kluczowe cele i role zespołu marketingu B2B,
- Współpraca z działem sprzedaży,
- Rozwój strategii marketingowej,
- Zarządzanie zespołem oparte o dane,
- Budowanie zespołu marketingu – rekrutacja i rozwój.
Rezultat: Strategię realizuje odpowiednio zbudowany i zarządzony zespół.
Zaliczenie

Najlepsi uczestnicy prezentują fragment swojej strategii marketingowej.
Najlepsi uczestnicy są wyłonieni na podstawie punktacji z całej Akademii oraz mają możliwość uzyskać certyfikat z wyróżnieniem.

O prowadzących

Łukasz Kosuniak
Ekspert Marketingu B2B, autor książki „ABC Marketingu B2B”
Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Stworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych.
Szymon Negacz
Właściciel WiseGroup, Rekordzista Sales Angels
Konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk, angel investor i właściciel WiseGroup. Na co dzień rozwija działy sprzedaży i marketingu w całej Polsce, w branżach – od IT, przez produkcję aż do usług. Obecnie łączy wiedzę sprzedażową, marketingową i informatyczną, aby z pomocą swojego zespołu, budować spójne strategie rozwoju firm, działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat agile i procesowego podejścia. Autor największego podcastu w Polsce, poświęconego tematyce sprzedaży i marketingu B2B – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.


Piotr Stachowiak
Dyrektor Sprzedaży i Członek Zespołu Zarządzającego Hilti Polska
Hilti Polska to licząca ponad 600 pracowników firma, będąca światowym liderem w systemowych rozwiązaniach dla budownictwa i przemysłu, opartych o innowacyjne produkty, usługi i oprogramowanie.
Od 2004 roku związany ze sprzedażą. Pracował dla takich marek jak Empik, Orange, DHL Express, Bonnier, czy Tech Data. Odpowiadał za sprzedaż bezpośrednią, kanały sprzedaży i obsługę Klienta, ale również za rozwój kompetencji i postaw pracowników działów handlowych, pełniąc rolę trenera i mentora. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją: zarządzanie konfliktem. Wierzy w rozwój oparty na silnych stronach.

Mariusz Łodyga
Założyciel i właściciel marki Premium Consulting
Strateg marketingowy – Specjalizuje się w strategicznym marketingu – personal & business branding. W biznesie od 18 lat. Przeprowadził blisko 300 projektów szkoleniowo-doradczych. Pracuje na zlecenie firm prywatnych, instytucji państwowych oraz uczelni wyższych, takich jak: Allegro, x-kom, Santander Bank, BGŻ BNP Paribas, Ministerstwo Rozwoju, Miasto Kalisz, Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz setek firm z sektora MŚP. Wprowadza klientów na Wyższy Poziom Marketingu.

Alicja Ortynecka
Executive Marketing Consultant w SellWise
Strateg marki i ekspert marketingowy z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym. Obecnie executive consultant w SellWise oraz ekspert HireWise. Prowadzi autorskie szkolenia z zakresu zarządzania marką i komunikacji marketingowej. Wykładowca akademicki kursów marketingowych dla studentów zagranicznych oraz polskich. Manager marketingu związany z czołowymi biurami projektowymi i agencjami strategicznymi. Na co dzień tworzy strategie marek, komunikacji, identyfikacji wizualnej oraz strategie marketingowe dla startupów, marek produktowych oraz usługowych.
Igor Bielobradek
Head of B2B Digital Marketing at Deloitte
Igor jest ekspertem ds. Marketingu B2B z ponad 20-letnim doświadczeniem zdobytym głównie w branży konsultingowej. Obecnie pracuje w Deloitte, gdzie kieruje zespołem e-markeitngu a także zajmuje się organizowaniem procesów marketingowych oraz rozwojem narzędzi z obszaru MarTech. Jest także autorem bloga b2b-marketing.pl oraz prelegentem na wydarzeniach związanych z marketingiem b2b oraz content marketingiem (w tym Content Marketing World, gdzie występował trzykrotnie).


Karol Kieżel
Konsultant Marketingu B2B w SellWise
Konsultant Marketingu B2B na co dzień pracujący z klientami SellWise. Wspiera działy marketingu w szerokim zakresie: od ustalenia strategicznych fundamentów, przez budowanie zespołu, rozwój kompetencji w zakresie działań operacyjnych, aż po konfiguracje systemów i analitykę. Pomógł już ponad 200 firmom pozyskiwać klientów w Polsce i na całym świecie. Szeroki zakres branż i ponad 1200 godzin rocznie, spędzonych na praktycznych warsztatach, przekłada się na znajomość aktualnych realiów marketingu i praktyczne podejście do przekazywania wiedzy.

Certyfikat Akademii Sales Angels

Zdobądź certyfikat,
który potwierdzi Twoje kompetencje i wyróżni Cię na rynku pracy!


Dlaczego warto?
Tylko praktyczna i sprawdzona wiedza
Prowadzący to najbardziej cenieni eksperci w Polsce
Dołączenie do elitarnej społeczności

Rozwój
Rozwój indywidualny
Chcesz rozwinąć swoje kompetencje i wyróżnić się na rynku pracy? Wybierz program, który pasuje do Ciebie najlepiej i dołącz do nas!

Rozwój pracowników
Chcesz rozwijać kompetencje swojego zespołu i poprawić wyniki firmy? Pomóż członkom swojego zespołu zdobyć odpowiednie kompetencje!


Cena programu
Cena programu: 16 200 zł netto
Najbliższa edycja rozpoczyna się 15 września 2023

Cena zawiera 10 dni wykładowych (80 godzin, 5 zjazdów) oraz catering,

Zjazdy odbywają się raz na miesiąc w Warszawie,

Terminy zjazdów: 15-16.09, 13-14.10, 17-18.11, 8-9.12, 12-13.01

FAQ
Czy cena Akademii zawiera VAT?
Cena akademii jest podana jako kwota netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. Wystawiamy faktury.
Czy Akademia odbędzie się stacjonarnie?
Tak, cały Program odbędzie się stacjonarnie w Warszawie. W wyjątkowych okolicznościach będziemy rozważać przeniesienie Programu na zajęcia zdalne.
Czy ta Akademia jest dla mnie dobrym rozwiązaniem jeżeli mam duże doświadczenie w marketingu?
Tak. Akademia jest prowadzona przez praktyków oraz przedstawia nowoczesne podejście do zarządzania marketing. Sam program umożliwia również dzielenie się wiedzą z pozostałymi uczestnikami.
Nie jestem pewien, czy Akademia jest dla mnie dobrym wyborem.
Wypełnij formularz tuż pod tą sekcją i porozmawiaj z Marcinem Grelą. Marcin zapyta Cię o aktualną sytuację i podpowie czy ten Program jest dla Ciebie odpowiedni.

Zastanawiasz się czy Akademia Sales Angels jest dla Ciebie?
Wypełnij formularz i porozmawiajmy!
Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej zapytam Cię o Twoją sytuację i podpowiem czy akademia będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.
