Business Development Mastery ™

Unikalny program, który w ciągu czterech, dwudniowych zjazdów,
uczy niezbędnych kompetencji, pozwalających strategicznie
rozwijać sprzedaż w B2B.

Business Development Mastery™

kompleksowo przygotowuje do doradczej sprzedaży B2B

W czasie programu:

Dowiesz się jak budować strategię sprzedaży i komunikacji

Nauczysz się prowadzić skuteczny prospecting

Dowiesz się jak poprowadzić wygrywające spotkanie

Zaprojektujesz swój
proces sprzedaży

Przygotujesz się do zmiany i ją zaplanujesz

Dowiesz się jak skutecznie pracować z obecnymi klientami

Nauczysz się analizować i poprawiać swoje procesy

Poznasz tajemnice nowoczesnego marketingu B2B

Jaki powinien być nowoczesny Business Development Manager w B2B?

Pracując ze specjalistami sprzedaży B2B w ostatnich latach, zauważyliśmy jakie kompetencje łączą tych, którzy osiągają największe sukcesy.
Zwróciliśmy uwagę, że wszystkie te obszary są niezbędne, aby specjalista mógł długoterminowo osiągać wysokie wyniki w obecnych czasach.

Potrafi samodzielnie tworzyć strategię sprzedaży i komunikacji

Skutecznie prowadzi spotkania i prezentacje

Rozumie jakie procesy zachodzą w jego głowie i głowach klientów

Potrafi samodzielnie prowadzić analitykę własnych działań i procesów

Wie jak pozyskiwać prospectingowo klientów używając nowoczesnych narzędzi

Projektuje swój proces sprzedaży w zgodzie z grupą docelową

Pracuje skutecznie z obecnym portfelem klientów

Rozumie działanie marketingu B2B i potrafi z nim współpracować

Wszystkie te kompetencje połączone ze sobą, tworzą obraz Nowoczesnego Specjalisty Sprzedaży B2B XXI wieku.

Nie znaleźliśmy dotąd programu, który tak kompleksowo uczyłby nowoczesnego podejścia do sprzedaży. Szczególnie trudno znaleźć program, który zawiera w sobie wiedzę dotyczącą marketingu B2B, analityki i psychologii biznesu w połączeniu z prospectingiem, procesem sprzedaży i account managementem

WŁAŚNIE DLATEGO STWORZYLIŚMY PROGRAM BUSINESS DEVELOPMENT MASTERY™.

W cenie programu otrzymujesz dostęp do unikalnego narzędzia diagnostycznego FinxS® Sales Assessment, które będzie wspierać twój indywidualny proces sprzedaży oraz pozwoli zaplanować działania zwiększające twoją efektywność. Badanie FinxS Sales Assessment nie tylko mierzy 18 kluczowych kompetencji sprzedażowych, ale również pokazuje, na ile jesteś dopasowany do modelu sprzedaży w swojej firmie.

Dla kogo?

Dla kogo jest ten program?

Handlowcy, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje,

Właściciele firm, którzy planują samodzielnie sprzedawać,

Specjaliści, którzy chcą nauczyć się zawodu handlowca B2B.

Ten program Ci nie pomoże jeżeli:

Twoja firma sprzedaje produkty na rynku B2C (np. ubezpieczenia),

Twoja firma sprzedaje transakcyjnie proste produkty/usługi,

Twoja firma nie ma przewag konkurencyjnych.

Agenda Programu
Business Development Mastery ™

Moduł 1

Wstęp i strategia

Prowadzący: Szymon Negacz

  • Wszystko co handlowiec powinien wiedzieć o strategii,
  • Zasady doboru grupy docelowej i rozmówcy,
  • Budowanie i komunikowanie wartości produktu/usługi,
  • Tworzenie komunikatu dla grupy docelowej,
  • Zasady budowania Buyer Persony,
  • Wspólne przygotowanie grupy docelowej z prowadzącym.

Rezultat: Gotowa grupa docelowa i wartości. To fundament do wszystkich pozostałych modułów.

Moduł 2

Prospecting

Prowadzący: Szymon Negacz

  • Zasady prospectingu w 2022 roku,
  • Działające metody cold callingu i cold mailingu,
  • Wsparcie prospectingu na LinkedIn,
  • Omówienie narzędzi informatycznych,
  • Budowanie sekwencji prospectingowych.

Rezultat: Uczestnik potrafi samodzielnie zbudować proces prospectingu dopasowany do swojej grupy docelowej.

Moduł 3

Spotkanie handlowe

Prowadzący: Michał Balcerzak

  • Zasady prowadzenia kwalifikacji w B2B,
  • Projektowanie pytań i przygotowanie przed spotkaniem,
  • 2 scenariusze spotkania z klientem, które działają w 2022 roku,
  • Zasady prezentowania na spotkaniu,
  • Używanie historii na spotkaniach.

Rezultat: Uczestnik wie jak ułożyć i przeprowadzić skuteczne spotkanie z potencjalnym klientem.

Moduł 4

Proces sprzedaży

Prowadzący: Michał Balcerzak

  • Tworzenie sekwencji Follow-upów,
  • Radzenie sobie z obiekcjami,
  • Projektowanie działań pod proces zakupu grupy docelowej,
  • Określenie czynności mających wpływ na rezultat w procesie sprzedaży,
  • (ćwiczenie) Zadawanie pytań,
  • (ćwiczenie) Prezentowanie,

Rezultat: Uczestnik potrafi przeprowadzić proces sprzedaży, spójny ze swoją grupą docelową.

Moduł 5

Psychologia biznesu

Prowadzący: Joanna Wazowicz

  • Zaplanowanie procesu zmiany,
  • Mapa potencjału sprzedażowego mojego i klientów,
  • Inteligencja emocjonalna w sprzedaży i jej znaczenie,
  • Style zakupowe klientów oraz metody wywierania wpływu,
  • Stworzenie osobistego planu rozwoju kompetencji sprzedaży.

Rezultat: Uczestnik potrafi zaplanować własny proces zmiany i lepiej rozumie zachowania klientów.

Moduł 6

Account Management

Prowadzący: Joanna Wazowicz

  • Zasady pracy i segmentacja obecnych klientów,
  • Zarządzanie portfelem obecnych klientów,
  • Budowanie mapy relacji w organizacji klienta,
  • Planowanie działań na portfelu klientów,
  • Cross-selling i up-selling.

Rezultat: Uczestnik wie jak ułożyć działania z obecnymi klientami i rozwijać z nimi współpracę.

Moduł 7

Analityka, system CRM i planowanie

Prowadzący: Tomasz Zagdan

  • Idea prowadzenia analityki w sprzedaży,
  • Zasady mierzenia najważniejszych procesów,
  • Najlepsze praktyki używania systemów CRM,
  • Planowanie sprzedaży,
  • Wyciąganie wniosków z analityki.

Rezultat: Uczestnik potrafi samodzielnie prowadzić analitykę i wyciągać wnioski ze swoich działań.

Moduł 8

Marketing B2B

Prowadzący: Michał Balcerzak

  • Wszystko co powinien wiedzieć handlowiec o marketingu B2B,
  • Zasady współpracy z działem marketingu,
  • Dobór lejka marketingowego pod grupę docelową,
  • Samodzielne działania marketingowe handlowca,
  • Zasady budowania wartościowego content marketingu.

Rezultat: Uczestnik potrafi współpracować z działem marketingu i sugerować wartościowe rozwiązania.

O prowadzących

Szymon Negacz

Właściciel SellWise, Rekordzista Sales Angels

Konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk, angel investor i właściciel SellWise. Na co dzień rozwija działy sprzedaży i marketingu w całej Polsce, w branżach – od IT, przez produkcję aż do usług. Obecnie łączy wiedzę sprzedażową, marketingową i informatyczną, aby z pomocą swojego zespołu, budować spójne strategie rozwoju firm, działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat agile i procesowego podejścia. Autor największego podcastu w Polsce, poświęconego tematyce sprzedaży i marketingu B2B – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.

Tomasz Zagdan

Badacz rynku, praktyk i konsultant sprzedaży B2B.

Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych (Deloitte Consulting, OC&C Strategy Consultants, Frost & Sullivan). Wspierał przedsiębiorstwa w tworzeniu strategii i programów zwiększania skuteczności działów sprzedaży. Od 2017 roku jako Commercial Operations Leader w Canon Polska. Pomaga zespołowi sprzedaży B2B osiągać lepsze rezultaty poprzez wdrożenie strategii sprzedaży, ciągłe doskonalenie procesów sprzedaży, wykorzystywanie wiedzy z badań klientów i wprowadzanie nowych narzędzi.

Współzałożyciel www.win-loss.pl, inicjatywy, która pomaga wykorzystać badania klientów biznesowych (B2B) do zwiększania skuteczności procesu sprzedaży.

Tomasz Zagdan

Badacz rynku, praktyk i konsultant sprzedaży B2B.

Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych (Deloitte Consulting, OC&C Strategy Consultants, Frost & Sullivan). Wspierał przedsiębiorstwa w tworzeniu strategii i programów zwiększania skuteczności działów sprzedaży. Od 2017 roku jako Commercial Operations Leader w Canon Polska. Pomaga zespołowi sprzedaży B2B osiągać lepsze rezultaty poprzez wdrożenie strategii sprzedaży, ciągłe doskonalenie procesów sprzedaży, wykorzystywanie wiedzy z badań klientów i wprowadzanie nowych narzędzi.

Współzałożyciel www.win-loss.pl, inicjatywy, która pomaga wykorzystać badania klientów biznesowych (B2B) do zwiększania skuteczności procesu sprzedaży.

Joanna Wazowicz

Trener i konsultant zajmujący się doradztwem metodologicznym i biznesowym

Szuka praktycznego przełożenia stosowanych metod na poprawę wyników biznesowych i jakości życia uczestników. Ma za sobą ponad 20 lat doświadczenia menedżerskiego w obszarze zarządzania i obsługi klienta w polskich i międzynarodowych firmach. Jest doświadczonym Partnerem Zarządzającym z udokumentowaną historią pracy w branży doradztwa zarządczego. Wykwalifikowana w negocjacjach, planowaniu biznesowym, sprzedaży, zarządzaniu i rozwoju biznesu. Wśród jej klientów można wymienić: Peugeot, Citroen, Mercedes – Benz, Volkswagen Polska, Żywiec Zdrój, Stock Polska, Onico, Performance Media, Sotrender, Hotel Arłamów, Hotel Le Regina. Dodatkowym obszarem jej zainteresowań jest praktyczne zarządzanie stresem (techniki oddechowe, wizualizacja, zarządzanie myśleniem automatycznym) oraz rozwojem osobistym (mindfulness). Certyfikowany Konsultant FinxS Sales Assessment.

Michał Balcerzak

Współwłaściciel Lokalmedia, PDF Financial Mentorin,
twórca e-platformy dla handlowców Salesmaker.pl

Specjalizuje się w modelowaniu sprzedaży i wykorzystuję swoje umiejętności do budowania rentownych firm. Wszystko o czym mówi w tematach biznesowych najpierw przerobił w swoich firmach. Jest przedsiębiorcą, który specjalizuje się w budowaniu działów handlowych. Postawił od zera dwa działy handlowe w dwóch różnych branżach bez żadnego budżetu na start, a jeden w pełni usamodzielnił. Ma praktyczną wiedzę na temat sprzedaży, zarządzania i finansów. Łączy starą i nowoczesną szkołę sprzedaży nie zapominając o tym, co najważniejsze, czyli ludziach. Jego największą domeną jest duża wiedza praktyczna, przeplatana energią i humorem. Jest zwolennikiem minimalizmu. Uważa, że biznes jest prosty to ludzie są skomplikowani.

Michał Balcerzak

Współwłaściciel Lokalmedia, PDF Financial Mentorin,
twórca e-platformy dla handlowców Salesmaker.pl

Specjalizuje się w modelowaniu sprzedaży i wykorzystuję swoje umiejętności do budowania rentownych firm. Wszystko o czym mówi w tematach biznesowych najpierw przerobił w swoich firmach. Jest przedsiębiorcą, który specjalizuje się w budowaniu działów handlowych. Postawił od zera dwa działy handlowe w dwóch różnych branżach bez żadnego budżetu na start, a jeden w pełni usamodzielnił. Ma praktyczną wiedzę na temat sprzedaży, zarządzania i finansów. Łączy starą i nowoczesną szkołę sprzedaży nie zapominając o tym, co najważniejsze, czyli ludziach. Jego największą domeną jest duża wiedza praktyczna, przeplatana energią i humorem. Jest zwolennikiem minimalizmu. Uważa, że biznes jest prosty to ludzie są skomplikowani.

Certyfikat Akademii Sales Angels

Zdobądź certyfikat,

który potwierdzi Twoje kompetencje i wyróżni Cię na rynku pracy!

Dlaczego warto?

Tylko praktyczna i sprawdzona wiedza

Prowadzący to eksperci Sales Angels

Dołączenie do elitarnej społeczności

Rozwój

Rozwój indywidualny

Chcesz rozwinąć swoje kompetencje i wyróżnić się na rynku pracy? Wybierz program, który pasuje do Ciebie najlepiej i dołącz do nas!

Rozwój pracowników

Chcesz rozwijać kompetencje swojego zespołu i poprawić wyniki firmy? Pomóż członkom swojego zespołu zdobyć odpowiednie kompetencje!

Cena programu

Cena programu: 9 400 zł netto

Najbliższa edycja rozpoczyna się 14 października 2022

Cena zawiera 8 dni wykładowych (4 zjazdy),

Zjazdy odbywają się raz na miesiąc w Warszawie (piątki i soboty),

Terminy zjazdów: 14-15.10.2022, 18-19.11.2022, 9-10.12.2022, 20-21.01.2023

FAQ

Czy cena Akademii zawiera VAT?

Cena akademii jest podana jako kwota netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. Wystawiamy faktury.

Czy Akademia odbędzie się stacjonarnie?

Tak, cały Program odbędzie się stacjonarnie w Warszawie. W wyjątkowych okolicznościach będziemy rozważać przeniesienie Programu na zajęcia zdalne.

Czy ta Akademia jest dla mnie dobrym rozwiązaniem jeżeli mam duże doświadczenie w sprzedaży?

Tak. Akademia jest prowadzona przez praktyków oraz przedstawia nowoczesne podejście do zarządzania sprzedażą. Sam program umożliwia również dzielenie się wiedzą z pozostałymi uczestnikami.

Nie jestem pewien, czy Akademia jest dla mnie dobrym wyborem.

Wypełnij formularz tuż pod tą sekcją i porozmawiaj z Marcinem Grelą. Marcin zapyta Cię o aktualną sytuację i podpowie czy ten Program jest dla Ciebie odpowiedni.

Zastanawiasz się czy Program Business Development Mastery ™ jest dla Ciebie?

Wypełnij formularz i porozmawiajmy!

Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej zapytam Cię o Twoją sytuację i podpowiem czy akademia będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.