Business Development Mastery™

Business Development Mastery™

Dla najlepszych specjalistów i zarządzających w sprzedaży i marketingu B2B

Program dla specjalistów, który uczy kompetencji potrzebnych do strategicznego rozwoju sprzedaży B2B. Dzięki temu zwiększysz swoje wyniki sprzedaży!

Unikalny program, który w ciągu czterech, dwudniowych zjazdów, uczy niezbędnych kompetencji, pozwalających strategicznie rozwijać sprzedaż w B2B.

Zapisy na edycję JESIEŃ 2024!

Najbliższy semestr startuje za

00
Dni
00
Godzin
00
Minut
00
Sekund

dołącz do nas

W czasie programu:

Dowiesz się, jak budować strategię sprzedaży i komunikacji

Nauczysz się prowadzić skuteczny prospecting

Dowiesz się, jak poprowadzić wygrywające spotkanie

Zaprojektujesz swój proces sprzedaży

Przygotujesz się do zmiany i ją zaplanujesz

Dowiesz się, jak skutecznie pracować z obecnymi klientami

Nauczysz się analizować i poprawiać swoje procesy

Poznasz tajemnice nowoczesnego marketingu B2B

Kompleksowo przygotowuje do pełnienia
roli nowoczesnego sprzedawcy

Jaki powinien być nowoczesny Business Development Manager w B2B?

Pracując ze specjalistami sprzedaży B2B w ostatnich latach, zauważyliśmy jakie kompetencje łączą tych, którzy osiągają największe sukcesy.
Zwróciliśmy uwagę, że wszystkie te obszary są niezbędne, aby specjalista mógł długoterminowo osiągać wysokie wyniki w obecnych czasach.

Potrafi samodzielnie tworzyć strategię sprzedaży i komunikacji

Skutecznie prowadzi spotkania i prezentacje

Rozumie jakie procesy zachodzą w jego głowie i głowach klientów

Potrafi samodzielnie prowadzić analitykę własnych działań i procesów

Wie jak pozyskiwać prospectingowo klientów używając nowoczesnych narzędzi

Projektuje swój proces sprzedaży w zgodzie z grupą docelową

Pracuje skutecznie z obecnym portfelem klientów

Rozumie działanie marketingu B2B i potrafi z nim współpracować

Wszystkie te kompetencje połączone ze sobą, tworzą obraz Nowoczesnego Specjalisty Sprzedaży B2B XXI wieku.

…i wiele więcej.

Nie znaleźliśmy dotąd programu, który tak kompleksowo uczyłby nowoczesnego podejścia do sprzedaży. Szczególnie trudno znaleźć program, który zawiera w sobie wiedzę dotyczącą marketingu B2B, analityki i psychologii biznesu w połączeniu z prospectingiem, procesem sprzedaży i account managementem

Właśnie dlatego stworzyliśmy program Business Development Mastery™

Poprzednie edycje

Zobacz, jak było na poprzednich edycjach

agenda programu

Jak będzie przebiegał program?

moduł 1

Wstęp i strategia

Prowadzący: Łukasz Połubianko

Rezultat: Gotowa grupa docelowa i wartości. To fundament do wszystkich pozostałych modułów.

0/8

moduł 2

Prospecting

Prowadzący: Łukasz Połubianko

Rezultat: Uczestnik potrafi samodzielnie zbudować proces prospectingu dopasowany do swojej grupy docelowej.

0/8

moduł 3

Spotkanie handlowe

Prowadzący: Michał Balcerzak

Rezultat: Uczestnik wie jak ułożyć i przeprowadzić skuteczne spotkanie z potencjalnym klientem.

0/8

moduł 4

Proces sprzedaży

Prowadzący: Michał Balcerzak

Rezultat: Uczestnik potrafi przeprowadzić proces sprzedaży, spójny ze swoją grupą docelową.

0/8

moduł 5

Psychologia biznesu

Prowadzący: Joanna Wazowicz

Rezultat: Uczestnik potrafi zaplanować własny proces zmiany i lepiej rozumie zachowania klientów.

0/8

moduł 6

Account Management

Prowadzący: Joanna Wazowicz

Rezultat: Uczestnik wie jak ułożyć działania z obecnymi klientami i rozwijać z nimi współpracę.

0/8

moduł 7

Analityka, system CRM i planowanie

Prowadzący: Tomasz Zagdan

Rezultat: Uczestnik potrafi samodzielnie prowadzić analitykę i wyciągać wnioski ze swoich działań.

0/8

moduł 8

Marketing B2B

Prowadzący: Michał Balcerzak

Rezultat: Uczestnik potrafi współpracować z działem marketingu i sugerować wartościowe rozwiązania.

0/8

Zakończenie

Zaliczenie programu

Każda osoba spełniająca kryteria, otrzymuje certyfikat potwierdzający posiadane kompetencje.

 

Najlepsi uczestnicy, wyłonieni na podstawie punktacji pracy końcowej Akademii mają możliwość uzyskania certyfikatu z wyróżnieniem.

NASI EKSPERCI

Poznaj swoich prowadzących

Szymon Negacz

Właściciel WiseGroup, Rekordzista Sales Angels

Konsultant rozwoju sprzedaży i marketingu B2B, informatyk, angel investor i właściciel WiseGroup. Na co dzień rozwija działy sprzedaży i marketingu w całej Polsce, w branżach – od IT, przez produkcję aż do usług. Obecnie łączy wiedzę sprzedażową, marketingową i informatyczną, aby z pomocą swojego zespołu, budować spójne strategie rozwoju firm, działów sprzedaży i marketingu. Pasjonat agile i procesowego podejścia. Autor największego podcastu w Polsce, poświęconego tematyce sprzedaży i marketingu B2B – Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.

Łukasz Połubianko

Chief Consulting Officer, Konsultant sprzedaży i marketingu B2B

Już od blisko 17 lat związany ze sprzedażą. Od lat z sukcesami samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. Ekspert w sprzedaży telefonicznej. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa). Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom. Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu, przez International Education Society certyfikowany jako trener szkoleń online.

W Sellwise dodatkowo pełni rolę Team Leadera zespołu konsultantów oraz opiekuna linii biznesowej szkoleń zamkniętych.

Tomasz Zagdan

Badacz rynku, praktyk i konsultant sprzedaży B2B.

Przez 10 lat pracował w międzynarodowych firmach doradczych (Deloitte Consulting, OC&C Strategy Consultants, Frost & Sullivan). Wspierał przedsiębiorstwa w tworzeniu strategii i programów zwiększania skuteczności działów sprzedaży. Od 2017 roku jako Commercial Operations Leader w Canon Polska. Pomaga zespołowi sprzedaży B2B osiągać lepsze rezultaty poprzez wdrożenie strategii sprzedaży, ciągłe doskonalenie procesów sprzedaży, wykorzystywanie wiedzy z badań klientów i wprowadzanie nowych narzędzi.

Współzałożyciel www.win-loss.pl, inicjatywy, która pomaga wykorzystać badania klientów biznesowych (B2B) do zwiększania skuteczności procesu sprzedaży.

Joanna Wazowicz

Trener i konsultant zajmujący się doradztwem metodologicznym i biznesowym

Szuka praktycznego przełożenia stosowanych metod na poprawę wyników biznesowych i jakości życia uczestników. Ma za sobą ponad 20 lat doświadczenia menedżerskiego w obszarze zarządzania i obsługi klienta w polskich i międzynarodowych firmach. Jest doświadczonym Partnerem Zarządzającym z historią pracy w branży doradztwa zarządczego. Wykwalifikowana w negocjacjach, planowaniu biznesowym, sprzedaży, zarządzaniu i rozwoju biznesu. Wśród jej klientów można wymienić: Peugeot, Citroen, Mercedes – Benz, Volkswagen Polska, Żywiec Zdrój, Stock Polska, Onico, Performance Media, Sotrender, Hotel Arłamów, Hotel Le Regina. Dodatkowym obszarem jej zainteresowań jest praktyczne zarządzanie stresem (techniki oddechowe, wizualizacja, zarządzanie myśleniem automatycznym) oraz rozwojem osobistym (mindfulness). Certyfikowany Konsultant FinxS Sales Assessment.

Michał Balcerzak

Konsultant sprzedaży i marketingu B2B

W ciągu ostatnich 10 lat, bez żadnego budżetu na start, zbudował i usamodzielnił dział handlowy w branży reklamowej oraz zdigitalizował sprzedaż w spółce z branży finansowej. W obu firmach przeszedł drogę od handlowca przez dyrektora sprzedaży aż do właściciela. Dziś dzieli się swoim doświadczeniem zakładając „buty” trenera/konsultanta z zakresu sprzedaży, zarządzania i marketingu B2B. Jego klienci najbardziej doceniają to, że w prosty sposób potrafi opowiadać o skomplikowanych rzeczach, rozumie realia osoby pracującej w dziale handlowym i osoby zarządzającej działem handlowym oraz skupia się na tym co najważniejsze.

Zdobądź certyfikat, który potwierdzi Twoje kompetencje i wyróżni Cię na rynku pracy!

Każdy program kończy się certyfikatem, który potwierdza posiadanie kompetencji w danym obszarze na najwyższym poziomie i jest ich rynkowym potwierdzeniem.

Poprzez IRSM, chcemy dać pracodawcom możliwość rzetelnej oceny kompetencji kandydatów na rynku.

co robimy

Dlaczego warto?

Każdy z naszych wykładowców jest praktykiem stosującym wykładaną wiedzę w codziennej praktyce. To daje możliwość zadania dowolnego pytania. Całość Akademii bazuje na realnych wdrożeniach zmian w polskich firmach. 

Nasi prowadzący to eksperci wyłonieni przez społeczność Sales Angels. To sprawia, że ich wiedza oraz sposób jej przekazywania został już doceniony przez największą społeczność ludzi sprzedaży w Polsce.

Uczestnicy Akademii to zawsze niezwykłe osoby, które pełnią ważne funkcje w polskich firmach. Prawie zawsze na sali dochodzi do wymiany informacji oraz często współpracy. Pozyskane relacje zostają na całe życie.

sprawdź czy to dla ciebie

Dla kogo powstał program?

Ten program jest dla Ciebie, jeśli jesteś:

Ten program nie jest dla Ciebie, jeśli:

ile to kosztuje?

Cena programu

9 900

zł netto

Najbliższa edycja rozpoczyna się 18 października 2024

Cena zawiera 8 dni wykładowych (4 zjazdy)

Zjazdy odbywają się raz na miesiąc w Warszawie (piątki i soboty)

Terminy zjazdów: 18-19.10, 22-23.11, 13-14.12, 17-18.01.25

Do najbliższej edycji pozostało

00
Dni
00
Godzin
00
Minut
00
Sekund

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Cena akademii jest podana jako kwota netto, należy do niej doliczyć 23% podatku VAT. Wystawiamy faktury.

Tak, cały Program odbędzie się stacjonarnie w Warszawie. W wyjątkowych okolicznościach będziemy rozważać przeniesienie Programu na zajęcia zdalne.

Tak. Akademia jest prowadzona przez praktyków oraz przedstawia nowoczesne podejście do zarządzania sprzedażą. Sam program umożliwia również dzielenie się wiedzą z pozostałymi uczestnikami.

Wypełnij formularz tuż pod tą sekcją i porozmawiaj z Marcinem Grelą. Marcin zapyta Cię o aktualną sytuację i podpowie czy ten Program jest dla Ciebie odpowiedni.

Aplikuj na jeden z programów Instytutu

Wypełnij formularz i porozmawiajmy!

Po wypełnieniu formularza otrzymasz ankietę, a następnie podczas rozmowy telefonicznej sprawdzimy czy nasze programy będą dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.

Aplikuj na jeden z programów Instytutu

Wypełnij formularz i porozmawiajmy!

Po wypełnieniu formularza otrzymasz ankietę, a następnie podczas rozmowy telefonicznej sprawdzimy czy nasze programy będą dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.

Business Development Mastery™

Wypełnij formularz

Podczas krótkiej rozmowy telefonicznej zapytam Cię o Twoją sytuację i podpowiem czy Akademia będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem.


Akademia Sales Angels zmienia się w Instytut Rozwoju Sprzedaży i Marketingu​

Akademia Sales Angels rozszerza swoją działalność i zmienia nazwę. Zmieniliśmy się w pierwszy Instytut badawczy dla sprzedaży oraz marketingu B2B. Bez obaw – wszystko co było najlepsze w Akademii Sales Angels, zostało przeniesione do Instytutu. Każdy program, prowadzący, niesamowita atmosfera oraz Marcin Grela. Sprawdź sam!